Tagastamine

Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, peab klient kohe ühendust võtma müüja esindajaga kirjutades e-posti aadressil info@merkuro.


Kauba tagastamiseks tuleb Kliendil esitada kauba ostust taganemise avaldus vabas vormis e-posti aadressile info@merkuro.ee hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.


Klient peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 3 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud transporditeenust osutavale firmale.


Vastavalt VÕS § 53 lg 4 ei ole Kliendil taganemise õigust kaubale, mida ei saa selle olemuse tõttu tagastada (sellised suletud pakendis asjad, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui suletud pakend on pärast kohaletoimetamist avatud, näiteks avatud kreemid, proovitud meigitooted jne).

Samuti ei kuulu tagastamisele tooted mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida.

Näiteks ripsmetuššid mille säilivusajad on suhteliselt lühikesed ja sõltuvad otseselt toote avamisajast.


Kliendil on õigus kasutada lepingust taganemise õigust, kui kaup on kinnises originaalpakendis, kasutamata ja rikkumata.

Soovitus on tagastada kaup originaal-transpordipakendis, see tagab kauba säilimise transpordil paremini. Tagastus aktsepteeritakse ainult koos täidetud taganemisavaldusega.


Klient tagastab kauba taganemisõiguse kasutamisel omal kulul. V.A juhul, kui talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis.


Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.


Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest või hoiustamisest tekkinud kahjude eest, samuti puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.




Shopping Cart